توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


شرکت باربری تیک بار در سرتاسر استان تهران شعبات خود را برای ارائه سرویس دهی بهتر گسترش داده است. یکی از خدمات این مجموعه باربری تهران ظفر می باشد. همشهریانی که ساکن منطقه ظفر تهران هستند می توانند جهت اسباب کشی و یا اخذ مشاوره در این زمینه با ما در تماس باشند.


باربری تهران ظفر

اتوبار ظفر به عنوان یکی از زیر مجموعه های باربری تیک بار خدمات متنوعی را از جمله خدمات اسباب کشی ، بسته بندی وسایل ، حمل و نقل اثاثیه و... به مشتریان گرامی ارائه می دهد.چنانچه قصد اسباب کشی دفاتر ، شرکت و یا منزل خود را از منطقه ظفر تهران به سایر مناطق و یا شهرستان ها داشته باشید می توانید بدون هیچ نگرانی با اتوبار تیک بار که یکی از بهترین شرکت های باربری تهران محسوب می شود تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند گردید.


محدوده باربری تهران ظفر

منطقه ظفر جز مناطق شمالی تهران محسوب می شود. به همین علت شما می توانید برای انجام خدمات اسباب کشی با شعبات باربری شمال تهران این مجموعه جهت رزرو تماس حاصل نمایید . تمامی شعبات اتوبار تیک بار در تمامی ایام سال آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.


محله ظفر جز منطقه 3 شهرداری تهران می باشد.محدوده منطقه ظفر از شمال به منطقه زرگنده و قلهک ، از شرق به خیابان شریعتی ، از غرب به بزرگراه مدرس و از جنوب تا خیابان میرداماد امتداد پیدا کرده است. به دلیل ازدحام خیابان شریعتی و میرداماد با وجود ادارات بسیار زیادی که در این منقه وجود دارد خیابان های محدوده ظفر اکثرا شلوغ می باشند و نیازمند افرادی وارد به خیابان های این محل می باشد تا بتوان ترافیک را جهت حمل بار پشت سر گذاشت و اسباب و اثاثیه به موقع به محل مورد نظر برسند.یکی از مهم ترین ویژگی های باربری تهران ظفر اتوبار تیک بار آشنایی و تسلط به خیابان های این محله می باشد.


اصلی ترین خیابان این منطقه خیابان دستگردی می باشد که شرقی ، غربی است و در امتداد خیابان میرداماد قرار دارد.این خیابان دسترسی اصلی این منطقه به خیابان های مجاور و خیابان شریعتی می باشد.


اتوبار و باربری ظفر


باربری تهران ظفر آمادگی کامل برای جابجایی و حمل بار به شهرستان از محدوده ظفر و یا حتی حمل بار به خارج از کشور را دارا می باشد. ما اسباب کشی را برای شما و اعضای خانواده به یک خاطره شیرین مبدل خواهیم ساخت.


خدمات اسباب کشی

همانطور که اشاره شد باربری تهران ظفر زیر مجموعه باربری شمال تهران اتوبار تیک بار محسوب می گردد.خدمات باربری تهران ظفر عبارتند از:

• خدمات حمل و نقل اسباب و وسایل

• خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه

• ارائه بیمه نامه باربری

• امکان اجاره انبار در تهران

• حمل بار به شهرستان

• حمل بار به خارج از کشور

• و...


تمامی اسباب و اثاثیه منزل و یا شرکت شما عزیزان در صورت نیاز با استفاده از بهترین و بروز ترین متد ها بسته بندی خواهند شد تا خیال شما از بابت هرگونه صدمه به وسایل آسوده گردد.تمامی این خدمات توسط کارگران مجرب انجام خواهد گرفت . بنابراین شما صاحبان مشاغل و مدیران محترم مراکز مختلف مالی، اداری، بازرگانی، خدماتی، فرهنگی و ... می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از خسارت وارد شدن به اموال و وسایل شرکت، فروشگاه و یا موسسه و اداره خود، جهت جابجایی و اسباب کشی مجموعه اقدام کنید.


هزینه باربری تهران ظفر:

تمامی هزینه های مربوط به حمل و اسباب کشی باربری تهران ظفر بر اساس تعرفه های اتحادیه حمل بارمحاسبه می گردد.چنانچه خدمات اضافه تر از طرف مشتری درخواست گردد و یا تعداد ماشین های حمل بار بیشتر از تعداد مورد نظر گردد و یا مسائلی بدین شکل ممکن است در قیمت ها تاثیر گزار باشد. جهت دریافت و اطلاع قیمت و هزینه باربری تهران ظفر می توانید با ما تماس حاصل نمایید


همکاران ما بسته بندی وسایل شما (لوازم منزل و یا محل کار شما) را با استفاده از لوازم مناسب و مخصوص بسته بندی ماننداسترچ رپ، بابل رپ و کارتن های چندلایه مخصوص بسته بندی اثاثیه و لوازم انجام می دهند. لذا حتی وسایل شکستنی شما نیز به خوبی حفظ خواهند شد و به سلامت به مقصد خواهند رسید.


شرکت اتوبار تهران تیک بار جهت ارائه خدمات باربری تهران ظفر ، آماده همکاری می باشد.با شما عزیزان می باشد.جهت رزرو و یا اخذ مشاوره می توانید با ما تماس حاصل نمایید.