برای انجام اسباب کشی و حمل اثاثیه از محلی به محل دیگر می بایست نکاتی را رعایت نمود تا میزان هرگونه حادثه و آسیب به وسایل به پایین ترین میزان خود برسد.با توجه به اینکه روند انجام اسباب کشی دارای دشواری های خاص خود می باشد و در صورت عدم مهارت مورد نظر در انجام این کار احتمال ایجاد خسارت افزایش می یابد ، در مرحله اول بهترین کار برای انجام این کار سپردن کلیه مراحل اسباب کشی به شرکت های باربری تهران می باشد.


با سپردن مراحل اسباب کشی به باربری تهران شما می توانید با خیالی راحت تر اقدام به نقل مکان نموده و از هرگونه آسیب و صدمات جسمانی و همچنین خسارات احتمالی به اسباب و اثاثیه ارزشمند خود جلوگیری نمایید.در این مقاله نکاتی درباره جلوگیری از بروز چنین مساولی و همچنین احتیاط های لازم را بیان خواهیم نموده تا با استفاده صحیح از آن ها اسباب کشی بدون دردسری را تجربه نمایید.


انجام برنامه ریزی پیش از اسباب کشی

قبل از شروع به انجام اسباب کشی و یا سپردن انجام این کار به شرکت های باربری تهران می بایست برنامه ریزی مناسبی را پیاده سازی نمایید.بسته بندی اثاثیه به صورت صحیح و اصولی ،نظم و چیدمان منظم هریک از کارتن های بسته بندی ، زمانبندی مناسب برای انجام اسباب کشی و آماده سازی محل اسکان جدید برخی از مهم ترین نکات برای اسباب کشی است که می بایست پیش از حمل بار به آن دقت شود.


یکی از مهم ترین مسائل که می بایست به آن دقت کرد بررسی کامل محل اسکان جدید می باشد.تمیز کردن و آماده سازی این محل برای تخلیه اسباب و اثاثیه ، اندازه گیری ابعاد برای قرارگیری وسایل و یا جابجایی آن ها همچون انتقال یخچال به داخل منزل و... از مسائل مهمی است که برای انجام اسباب کشی آسان می بایست آن ها را پیش از شروع جابجایی در نظر گرفت.

باربری تهران


بهترین راهکار برای برنامه ریزی پیش از اسباب کشی آماده کردن یک چک لیست و نوشته کلیه کارهایی است که باید انجام داد تا بتوان بوسیله این چک لیست مرحله به مرحله اسباب کشی را به صورت صحیح و اصولی انجام داد.البته انتخاب یک شرکت باربری و اتوبار مناسب برای انجام کارهایی همچون خدمات بسته بندی اثاثیه ، حمل و نقل آن ها و ... از نکات مهمی است که پیش از شروع به اسباب کشی می بایست در نظر گرفت. شما می توانید کلیه نکات مهم همچون نحوه حمل و جابجایی برخی از وسایل حساس و... را به تیم باربری تهران توضیح دهید تا با اشراف کامل به ضرورات اقدام به جابجایی وسایل شما نمایند.


انجام بسته بندی اصولی اثاثیه

همانطور که گفته شد بسته بندی اثاثیه به صورت اصولی و با استفاده از ابزارهای مناسب یکی از ضرورات جابجایی و اسباب کشی جهت جلوگیری از اسباب و وسایل محسوب می شود. امروزه شرکت های باربری تهران با جدیدترین متد های روز دنیا و بروزترین امکانات قادر به بسته بندی اسباب و وسایل شما می باشند و شما می توانید با خیال راحت تری اقدام به نقل مکان نمایید.اما اگر خودتان قصد انجام بسته بندی اثاثیه را دارید می بایست نحوه اصولی انجام این کار را فرا گرفته و با استفاده از کارتن های بسته بندی محکم و دیگر وسایل همچون ضربه گیر ها ، چسب ، استرچ رپ و... اقدام به بسته بندی وسایل نمایید.


برای محکم و افزایش مقاومت کارتن ها می توانید دور تا دور آن را با استفاده از چسب های ضخیم بپوشانید و یا از طناب های محکم برای پیچیدن دور کارتن استفاده نمایید. پس از بسته بندی هریک از اسباب و اثاثیه و قرار دادن آن را در کارتن نام وسایل داخل آن را بر روی کارتن نوشته تا در هنگام باز کردن آن ها بتوانید سرعت انجام کار خود را افزایش دهید.نکته دیگر حائز اهمیت این است که از سنگین شدن بیش از حد کارتن ها جلوگیری نموده تا علاوه بر حمل راحت تر و عدم آسیب جسمانی در هنگام بلند کردن ، از باز شدن و ریختن وسایل دز هنگام حمل و نقل جلوگیری گردد.


انجام اصولی مراحل جابجایی اسباب و اثاثیه

برای حمل اسباب و اثاثیه نیاز به مهارت های خاصی می باشد که شرکت های باربری تهران با در اختیار داشتن پرسنل کار آزموده می توانند به راحتی کلیه مراحل جابجایی و حمل و نقل را انجام دهند. اما اگر قصد جابجایی وسایل را به صورت شخصی داشته باشید می بایست برای انجام این کار به نکات خاصی توجه نمایید.بلند کردن اجسام به خصوص اجسام سنگین می بایست به کمک زانو باشد و از ایجاد فشار به کمر می بایست اجتناب شود.در صورت عدم رعایت چنین نکات ساده ای امکان آسیب جدی به کمر و ستون فقرات وجود دارد.از نکات دیگر برای جابجایی وسایل سنگین زاویه گردن شما می باشد که بهترین زاویه در هنگام حمل اجسام به سمت پایین می باشد. با نگاه کردن به زمین علاوه بر عدم فشار به گردن احتمال افتادن و ایجاد خسارت به حداقل خواهد رسید.


استفاده از پوشش مناسب و مجهز در هنگام اسباب کشی

برای انجام جابجایی اسباب و اثاثیه و انجام اسباب کشی استفاده از یک لباس مناسب همچون لباس ورزشی که به واسطه آن بتوان آزادی عمل بیشتری داشت گزینه مناسبی می باشد.بنابراین برای انجام این کار به یک لباس آزاد تر و یک کفش ورزشی راحت نیاز می باشد تا با راحتی هرجه تمام بتوان اقدام به انجام فرآیند اسباب کشی نمود.

بسته بندی اثاثیه


بهره گیری از شرکت های باربری مناسب با ارائه خدمات مختلف

همانطور که در بالا اشاره شد بهترین کار برای انجام اسباب کشی استفاده از خدمات باربری اتوبار ها می باشد. امروزه باربری تهران با بهره گیری از انواع خدمات مختلف اعم از بسته بندی اثاثیه ، بیمه نامه باربری ، حمل بار به شهرستان ، ارائه خدمات VIP و... اسباب کشی را برای افراد به مراتب ساده تر کرده اند و علاوه بر این می توان با خیال راحت تر از نظر هرگونه آسیب و خسارت به وسایل اقدام به اسباب کشی نمود. شرکت باربری تیک بار به عنوان یکی از برترین شرکت ها در زمینه باربری تهران با استفاده از کادری مجرب و در اختیار داشتن بهترین تجهیزات باربری همچون تجهیزات بسته بندی اسباب و اثاثیه ، اتومبیل های حمل بار و... یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که قصد اسباب کشی آسان را دارند. به دلیل مهارت پرسنل در اتوبار تیک بار علاوه بر آسوده بودن خیال افراد از نظر عدم هرگونه آسیب به وسایل در حین بسته بندی و جابجایی ، سرعت انجام اسباب کشی به حداقل خواهد رسید که این موضوع بدلیل وجود شعبات مختلف این اتوبار در سرتاسر تهران می باشد. باربری شمال تهران ، باربری غرب تهران ، باربری شرق تهران و همچنین باربری جنوب تهران هر یک دارای زیر مجموعه های متعددی است که کلیه مناطق و محله های کلان شهر تهران را در بر می گیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن اسباب و اثاثیه شما را جابجا می نمایند.