محدوده غرب تهران با توجه به وسعت بالا و ساکنین زیادی که دارد، همواره جز محلاتی محسوب می شود که دارای نیاز اساسی به شرکت های باربری تهران می باشد. بر همین اساس اتوبار تیک بار با برقراری باربری غرب تهران توانسته است کلیه نیاز های اسباب کشی ساکنین این محله از قبیل بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان، اجاره انبار و... را برطرف نماید.


صادقیه که به نام قدیمی خود یعنی آریاشهر نیز شهرت دارد به دلیل موقعیت مناسب خود، محل استقرار تعداد زیادی از ادارات و شرکت ها و همچنین مراکز خرید متعدد می باشد و همه این عوامل نشان می دهد که وجود شعبه اتوبار غرب تهران در این محدوده امری اساسی و مهم می باشد چرا که نیاز این منطقه به خدمات باربری به شکل روز افزونی درحال افزایش می باشد.


محدوده و دسترسی های باربری صادقیه

دسترسی به محله صادقیه از طریق اتوبان های اشرفی اصفهانی ، ستاری ، اتوبان های حکیم و همت و همچنین شیخ فضل الله و اتوبان محمد علی جناح انجام پذیر است که ازین نظر در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد اما از طرفی بدلیل تراکم بالای ساختمان های مسکونی و اداری و همچنین مراکز خرید متعدد در این منطقه انتخاب بهترین مسیرها برای انجام امور باربری بسیار حائز اهمیت است که لازم است توسط باربری غرب تهران در نظر گرفته شود.


باربری صادقیه یکی از مهم ترین شعب باربری غرب تهران در شرکت تیک بار محسوب می شود که محدوده و نواحی مختلفی از این محله از قبیل سازمان آب، طرشت، بزرگراه آیت الله کاشانی، فردوس، ابوذر و... شمال این محدوده می شوند. بنابراین اگر قصد اسباب کشی، بسته بندی و حمل اثاثیه و همچنین حمل بار به شهرستان با خاور، کامیون و سایر ماشین های باربری از این محدوده را داشته باشید، تیم مجموعه باربری تهران تیک بار در خدمت شما خواهد بود.


محدودیت های باربری در محدوده صادقیه

خدمات باربری صادقیه تهران بدلیل تراکم جمعیت و تردد نسبتا همیشگی در خیابان های این منطقه همواره با چالش های زیادی روبرو است و هرچه از بلواز مرزداران به سمت میدان صادقیه حرکت کنیم بر این مشکلات افروزده می شود. بخصوص در خیابان های شلوغ و یک طرفه ای مانند ستارخان و سازمان آب که ارائه خدمات باربری در آنها، نیازمند تمهیدات خاص جهت صرفه جویی در زمان است که بکار گیری این روش ها از جمله تخصص شعب باربری غرب تهران شرکت تیک بار می باشد.

باربری صادقیه تهران


خدمات باربری صادقیه

✔ حمل و جابجایی اثاثیه از صادقیه به سایر مناطق تهران

✔ حمل بار به شهرستان با وانت، کامیون، خاور و...

✔ بسته بندی اثاثیه منزل و اداره

✔ اجاره کانتینر در غرب تهران

✔ ارائه بیمه نامه توسط اتوبار غرب تهران

✔ ارائه خدمات VIP و حمل و جابجایی اثاثیه ارزشمند با استفاده از تجهیزات روز و همچنین خدماتی از قبیل چیدمان اثاثیه

✔ بهره گیری از پرسنل زبده و متخصص جهت بسته بندی اثاثیه منزل و اداره و یا جابجایی اثاثیه

✔ استفاده از خودروهای حمل بار مجهز در انواع مختلف

✔ و...


حمل بار به شهرستان از محدوده صادقیه

ساکنین محدوده صادقیه تهران چنانچه قصد حمل یا جابجایی اثاثیه خود را به سایر شهرستان های ایران داشته باشند، می توانند از خدمات حمل بار به شهرستان اتوبار تیک بار استفاده نمایند. این خدمات با استفاده از انواع خودروهای باربری بر اساس نوع و حجم بار انجام خواهد شد.


شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بسته بندی و حمل اثاثیه خود را از محدوده صادقیه به سایر شهرستان ها با بهره گیری از رانندگان زبده باربری تهران تیک بار تجربه نمایید.


ارائه خدمات اجاره کانتینر در غرب تهران

یکی از ویژگی های باربری تیک بار، ارائه خدمات متنوع از جمله اجاره کانتینر در غرب تهران می باشد. اتوبار غرب تهران شرکت تیک بار با در اختیار داشتن مجموعه انبار های کانتینری در این محدوده قادر به انبار کردن اسباب و اثاثیه منزل، ادارات و همچنین کالاها و تولیدات شرکت ها به طور موقت می باشد. چنانچه قصد استفاده از خدمات اجاره کانتینر در غرب تهران را داشته باشید، می توانید با همکاران ما در شعب باربری غرب تهران در ارتباط باشید.


هزینه باربری صادقیه

بر اساس نیاز مشتری و خدماتی که قصد استفاده از آن ها را دارد، هزینه باربری متغیر می باشد. بنابراین رقم دقیقی برای این موضوع نمی توان در نظر گرفت. آن چه که در هزینه باربری تهران اهمیت دارد، اعلام هزینه بر اساس نرخ مصوبی است که اتحادیه باربری کلیه شرکت های باربری تهران را ملزم به رعایت آن نموده است. شرکت اتوبار تیک بار هم از این قاعده مستثنی نبوده و کلیه هزینه های باربری را بر اساس این نرخ محاسبه می نماید.


در پایان اگر قصد استفاده از خدمات باربری صادقیه و یا باربری غرب تهران را دارید، جهت اطلاع از هزینه ها و یا مشاوره در خصوص فرایند جابجایی، حمل بار به شهرستان و یا دیگر نقاط تهران و سایر خدمات می توانید با کارشناسان ما در شرکت اتوبار تیک بار در ارتباط باشید.