پیش از اقدام به اسباب کشی و جابجایی اثاث به منزل یا محل کار جدید ( اعم از شرکت، اداره ، بانک و غیره...) می توانید در مورد زمان لازم جهت این اقدامات کمی تحقیق و بررسی و سپس اقدام به اسباب کشی کنید. در واقع قبل از استفاده از خدمات اتوبار تهران یا باربری تهران و یا به خصوص کسانی که قصد استفاده از خدمات حمل بار به شهرستان را دارند مسئله زمان بندی یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی است.


توجه داشته باشید که گاهی جهت اسباب کشی به محل جدید (در زمانی که این کار بصورت شخصی و خصوصی انجام می شود مانند حمل اثاثیه به منزل جدید) گاهی لازم است که چند روز متوالی درگیر این کار شوید. لذا بهتر است از قبل خودتان را آماده کنید و درباره جزییات مراحل انجام این کار برنامه ای منظم و از قبل پیش بینی شده تدوین نمایید.

باربری تهران


اقدامات و پیش بینی های قبل از اسباب کشی

ممکن است برای حمل اسباب و اثاثیه، در روز های اسباب کشی، چندین دفعه کارگران مجبور باشند که به محل قبلی برگشته و هر بار بخشی از اثاثیه را با خود به محل جدید ببرند. این کار علاوه بر افزایش هزینه باربری ، معمولا زمان بیشتری جهت اینکار طلب می کند که بروز این اتفاق روند اسباب کشی را آزار دهنده می نماید. البته این مسئله را هم در نظر داشته باشید که هر چه تعداد و ابعاد وسایل بیشتر باشد، نیاز به ماشین بزرگتری جهت حمل وسایل به منزل یا محل جدید است. ولی در صورتی که تعداد و یا سایز اثاثیه کوچک باشند، با کمک یک وانت بار معمولی نیز می توان جابجایی آن ها را انجام داد (بخصوص در مورد زوج های جوان و یا دانشجوها که معمولا تعداد وسایل شخصی شان نسبتا کم است) البته این کار تابع شرایط شما و وسایلی که می خواهید به محل جدید حمل کنید نیز هست. اینکه مثلا چقدر وسایل و اشیاء کوچک دارید و یا لوازم برقی در خانه (به خصوص لوازم برقی آشپزخانه مانند مایکروفر، لباسشویی، یخچال و فریز و غیره...) و یا تلویزیون بزرگ و یا سایز متوسط دارید، چه مقدار لباس ، کتاب و ... را می خواهید به محل جدید حمل کنید و یا سایر لوازم. همین مسئله یک فاکتور اساسی جهت زمان بندی و تخمین آن قبل از رزرو جهت باربری و اسباب کشی با استفاده از یک
شرکت خوب و معتبر باربری تهران است.


آماده سازی محل جدید سکونت پیش از اسباب کشی

مسئله دیگر هم طبیعتا آماده بودن مقصد شماست، بطوری که هر چه مکان جدید (مثلا منزل جدید) تمیز و مرتب تر باشد، قاعدتا هنگام اسباب کشی، کمتر به زحمت می افتید و پس از چیدن وسائل در سر جای خود دیگر مشکل چندانی نخواهید داشت.شما می توانید روند انجام این کار را نیز بر عهده شرکت های باربری تهران که ارائه دهنده چنین خدماتی هستند بسپارید.


توصیه هایی جهت کمک به شما عزیزان برای اسباب کشی آسان

1.از یک هفته قبل از اسباب کشی ، خود را کاملا آماده کنید و اگر ساکن تهران هستید اقدام به انتخاب شرکت باربری تهران بر اساس نیاز خود نمایید.

2. به محل جدید سر بزنید و از درستی و سلامت همه چیز (سیم های برق، لوله های آب و سیستم فاضلاب و گچ و رنگ دیوارها و...) مطمئن شوید تا در روز اسباب کشی و بعد از آن دچار مشکل نشوید و نیاز به صرف زمان بیشتر جهت این امور نباشد.

3.در روز اسباب کشی از کارگران بخواهید که موقع حمل اشیاء (به خصوص اشیاء شکستنی و یا قیمتی) اصلا عجله نکنند. البته در شرکت های باربری تهران که به صورت حرفه ای اقدام به بسته بندی اثاثیه منزل و یا حمل و جابجایی آن ها می نمایند ، این کار به صورت کاملا ایمن انجام می شود.

4.گاهی کمک گرفتن از بستگان و یا دوستان صمیمی می تواند کمک بزرگی به شما باشد و موجب سرعت بخشیدن به اسباب کشی شود. پس آن ها را فراموش نکنید و در صورت نیاز از کمک آن ها غافل نشوید.

بهترین زمان اسباب کشی

5.بهتر است اسباب کشی در ساعت هایی انجام شود که ترافیک در آن کمتر است. می دانید که ساعت های اوج ترافیک تهران از 7 الی 9 صبح و از طرف دیگر از 5 بعدازظهر الی 7 شب است. شرکت های باربری تهران با آگاهی کامل از این موضوع و ترافیک های محله مبدا و مقصد ، اقدام به تعیین زمان مناسب برای حمل بار می نمایند.

6.از قبل محل جدید را (به خصوص جاهایی که فکر می کنید امکان رشد و نمو سوسک یا حشرات وجود دارد) علاوه بر نظافت، در صورت نیاز سم پاشی کنید اما حواستان باشد که در این کار افراط نکنید. به طور کلی تمیز کردن محل سکونت جدید جز اولویت های اصلی پیش از اسباب کشی می باشد.

7.اگر جابجایی وسایل از مغازه ای به مغازه دیگر یا اداره و ... (چه دائم و چه به صورت موقت) صورت می گیرد، بهتر است از چند روز قبل نوشته هایی بر روی کاغذ با سایز بزرگ چاپ شود و آدرس و شماره تماس محل جدید کاملا درشت و خوانا بر روی آن نوشته شده باشد. توصیه می شود که این کار را به لحظات آخر موکول نکنید، چون بدلیل فشار و همچنین گاهی طولانی بودن زمان جابجایی، ممکن است انجام این امر حیاتی را فراموش و یا اصلا فرصت انجام دادن آنرا در آن روز پیدا نکنید.

8.حتما برای بسته بندی اثاثیه منزل یا محل کار (با استفاده از بهترین جعبه و کارتن های پنج لایه) زمان کافی را در نظر بگیرید.بسیاری از شرکت های باربری تهران همچون اتوبار تیک بار به عنوان یکی از خدمات اصلی اقدام به بسته بندی اثاثیه با استفاده از تجهیزات مناب و به شکل کاملا حرفه ای می نماید که در صورت نیاز می توان از این خدمات بهره گرفت.


امیدواریم با این تفاصیل، بتوانید هنگام اسباب کشی و یا جابجایی به مکان جدید، این کار را بتوانید به آسودگی انجام داده و نهایت استفاده از بهترین خدمات باربری تهران را ببرید.