یکی از اصلی ترین خدمات شرکت های باربری تهران، حمل بار به شهرستان اعم از اسباب و اثاثیه خانگی و یا اداری و همچنین محصولات و تولیدات شرکت ها می باشد. با توجه به این موضوع ارائه خدمات با کیفیت توسط اتوبار ها از اهمیت بالایی برخوردار است و نیازمند دقت در اجرای کلیه امور آن می باشد. آنچه که برای افراد در درجات اول اهمیت دارد هزینه حمل بار به شهرستان است. در این مقاله سعی داریم در خصوص مهم ترین عوامل موثر در تعیین هزینه باربری تهران به شهرستان توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم تا چنانچه قصد انجام حمل بار به شهرستان های مختلف کشور را داشته باشید، نسبت به هزینه های آن آگاهی داشته باشید.


نرخ اتحادیه باربری

اولین و مهم ترین نکته در خصوص هزینه حمل بار به شهرستان، نرخ مصوبی است که اتحادیه باربری ارائه می نماید و شرکت های باربری تهران موظف به تعیین نرخ بر اساس آن می باشند. به طور مثال تعرفه ها حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون بر اساس مسافت دارای نرخ مصوبی است که توسط اتحادیه باربری ارائه می شود. این هزینه ها به صورت پایه ارزیابی شده و هر یک از شهر ها دارای نرخ متفاوتی هستند. حمل بار به شهرستان با وانت هم دارای نرخ متفاوتی خواهد بود و هزینه آن پایین تر است خاور یا کامیون می باشد.


تعداد ماشین های باربری

بر اساس حجم اسباب و اثاثیه که قصد حمل و جابجایی آن را داشته باشید، تعداد ماشین ها متغیر می باشد که این موضوع در هزینه حمل بار به شهرستان تاثیر زیادی دارد. بنابراین در صورت انجام حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون در تعداد بیشتر، هزینه باربری تهران به شهرستان افزایش خواهد یافت.

عوامل موثر در هزینه حمل بار به شهرستان


تعداد کارگر حمل بار

به ازای افزایش بار و تعداد ماشین های حمل بار، تعداد کارگر های مورد نیاز به منظور حمل و جابجایی اثاثیه و انتقال آن ها بیشتر می شود. دستمزد هریک از این کارگران دارای نرخ مشخصی است که توسط اتحادیه باربری تعیین شده. با توجه به این موضوع در صورت افزایش کارگران حمل بار، هزینه حمل بار به شهرستان افزایش می یابد.


نوع ماشین حمل بار به شهرستان

انتخاب ماشین مورد نیاز جهت انجام حمل بار به شهرستان دارای نرخ متفاوتی است که می توانید در مقاله هزینه باربری تهران آن را مشاهده نمایید. هزینه حمل بار به شهرستان به خاور و کامیون بیشتر از وانت بار ها می باشد که این موضوع سبب تغییر هزینه باربری می شود.


حمل بار به صورت رفت و برگشت

در صورتی که انجام فرایند حمل بار به شهرستان به صورت رفت و برگشتی باشد، هزینه باربری نیز افزایش می یاد. این موضوع عموما برای شرکت های تولیدی بیشتر به چشم می خورد. نهادهایی که قصد جابجایی تولیدات خود و انتقال آن به صورت رفت و برگشتی از تهران به شهرستان و بلعکس را دارند می توانند با کارشناسان ما در شرکت باربری تهران تیک بار در ارتباط باشند.


انجام فرایند بسته بندی اثاثیه

در صورتی که متقاصی نیاز به انجام بسته بندی اثاثیه منزل و اداره خود را توسط شرکت های باربری تهران داشته باشد، انجام این خدمات شامل هزینه اضافه تری خواهد بود. لازم به ذکر است انجام این خدمات به عنوان یکی از مهم ترین خدماتی است که اتوبار ها موظف به ارائه آن به صورت دقیق می باشند. درست است که کلیه افراد در باربری ها موظف به دقت بالا به منظور عدم آسیب به اسباب و اثاثیه می باشند، اما ارائه خدماتی از قبیل بسته بندی اثاثیه منزل و اداره می تواند به طور کامل خیال مشتریان را از عدم آسیب به وسایل در حین حمل بار به شهرستان، راحت نماید.

هزینه حمل بار به شهرستان


درخواست بارنامه و بیمه باربری

در صورتی که متقاضیان نیاز به بیمه نامه باربری باشند، این خدمات از جانب شرکت های باربری تهران شامل هزینه اضافی خواهد بود. پیشنهاد شرکت های باربری تهران به منظور انجام حمل بار به شهرستان به خصوص برای مسافت های دور همچون حمل بار به بندر عباس، انجام بیمه باربری می باشد تا در صورت هرگونه آسیب یا خسارت به وسایل، بیمه بتواند جبران خسارت نماید.


نکات گفته شده جز مهم ترین و تاثیر گذارترین مواردی است که در تخمین هزینه باربری و حمل بار به شهرستان نقش خواهند داشت. البته موارد دیگر همچون انتخاب ماشین حمل بار به صورت مسقف یا روباز، ارائه خدمات VIP باربری و... نیز در هزینه حمل بار به شهرستان تاثیر خواهند داشت.


اگر قصد انجام حمل بار به شهرستان را داشته باشید کلیه موارد ذکر شده پیش از انجام قرارداد با مشتریان گرامی بررسی و ثبت خواهد شد و هزینه دقیق حمل بار به شهرستان مورد نظر توسط تیم کارشناسی باربری تهران تیک بار محاسبه می گردد. در پایان چنانچه قصد انجام مشاوره در زمینه باربری ، بسته بندی و حمل اثاثیه را داشته باشید می توانید با مشاوران ما در شرکت باربری تیک بار در ارتباط باشید.