یکی از مسائلی که پس از اسباب کشی به محل جدید و باز کردن بسته بندی ها و چیدمان آن ها پس از خدمات باربری تهران و یا حمل بار به شهرستان با آن مواجه می شویم، کارتن های باقی مانده بسته بندی اثاثیه منزل یا اداره می باشد. اغلب افراد با توجه به شرایط موجود و نبود جا برای نگهداری کارتن ها اقدام به دور ریختن آن ها بدون فکر به آینده می کنند. اما در این مقاله ما پیشنهاد هایی را به شما می دهیم تا با استفاده از این روش ها اقدام به انجام بهترین راهکار پس از اتمام باربری برای حل این موضوع نمایید. البته در برخی از شرکت های باربری تهران ، در صورت صلاحدید مشتری کلیه کارتن ها توسط شرکت جهت استفاده مجدد برداشته می شوند.


1. استفاده مجدد از کارتن ها در اسباب کشی بعدی

اگر مشتری پس از انجام خدمات اسباب کشی و باربری تهران و اتمام جابجایی، فضایی برای نگهداری جعبه ها داشته باشد، می تواند به منظور استفاده مجدد از آن ها در جابجایی های بعدی، اقدام به نگهداری جعبه ها نموده تا هم در هزینه باربری صرفه جویی نماید و هم در راستای حفاظت از محیط زیست قدم بردارد. این موضوع برای افرادی که به صورت پیاپی جابجا می شوند بسیار اهمیت دارد. به طور کلی وجود کارتن اسباب کشی و نگهداری از آن ها در صورت امکان امر بسیار مهمی می باشد که بایستی به آن توجه نمود. برای انجام خدماتی نظیر اسباب کشی و یا حمل بار به شهرستان، کارتن ها بسیار مورد نیاز خواهند بود.


جهت کاهش اشغال حجم کارتن ها برای نگهداری از آن ها می توان با باز کردن جعبه ها حجم آن ها را به حداقل رساند. بنابراین افرادی که امکان جابجایی مجدد در کوتاه مدت را در برنامه خود دارند می توانند اقدام به انجام این کار نمایند. در صورتی که قصد انجام این کار را دارید می بایست کارتن ها را در محیطی بدون هرگونه رطوبت قرار داده تا کیفیت کارتن ها حفظ شود. بهترین کار پس از باز کردن جعبه ها قرار دادن آن ها در کیسه های پلاستیکی بزرگ و بستن آن می باشد.

کارتن اسباب کشی


2. استفاده از کارتن ها برای بسته بندی اثاثیه منزل و اداره

چنانچه پس از اتمام مراحل باز کردن کارتن ها و چیدن اسباب و اثاثیه نیاز به انبار کردن برخی وسایل که فعلا به آن ها احتیاج ندارید را داشته باشید می توانید مجددا از این کارتن ها جهت بسته بندی و قرار گیری در انبار استفاده نمایید. چه بهتری که به جار خرید مجدد کارتن ها از کارتن هایی که در هنگام اسباب کشی از آن ها استفاده کرده اید بدین منظور بهره بگیرید و با انتخاب بهترین سایز برای وسایل خود از سالم ماند وسایلی که کمتر به آن ها احتیاج دارید در داخل کارتن ها اطمینان حاصل نمایید.


3. استفاده از کارتن ها به منظور ساخت کار دستی برای فرزندان

یکی از راهکار های جذاب به منظور استفاده مجدد از کارتن ها ، درست کردن وسایل و کار دستی برای فرزندانتان می باشد.با استفاده از این جعبه ها و یا حتی کارتن های آسیب دیده می توان اقدام به انجام این کار نمود و فرزند خود را سرگرم کرد. علاوه بر این می توانید از این کارتن ها خانه هایی برای حیوانات خانگی و یا حتی حیوانات داخل خیابان همچون گربه ها بسازید.


4. پس گیری کارتن ها توسط باربری تهران

همانطور که گفته شد در صورتی که شما به کارتن ها هیچ احتیاجی ندارید ، پیش از اسباب کشی می توانید با اتوبار مورد نظر خود طی کنید تا در صورت عدم نیاز به جعبه ها آن را از شما پس بگیرند تا از آن ها در اسباب کشی های بعدی استفاده کنند.در صورتی که خدمات بسته بندی وسایل بر عهده شرکت باربری تهران بوده باشد با انجام این کار می توان از هزینه بسته بندی اثاثیه منزل و اداره بکاهید. شرکت های باربری تهران نیز می توانند برای ارائه خدماتی نظیر بسته بندی و حمل اثاثیه و یا حمل بار به شهرستان از این کارتن ها به صورت مجدد استفاده نمایند.


5. فروش کارتن های بسته بندی

امروزه شرکت های بازیافت مختلفی در سطح تهران مشغول به کار هستند که می توانید در صورتی که نیاز به جعبه ها نداشته باشید آن ها را به این شرکت ها فروخته تا مجددا این کارتن ها وارد چرخه تولید قرار گیرند. همچنین در صورتی که کارتن های باقی مانده از گذشته در منزل خود دارید می توانید شرکت هایی را به منظور خرید آن ها بیابید تا بتوانند از آن ها مجددا استفاده نمایند. امروزه این شرکت ها با خرید کارتن های سالم و یا حتی استفاده شده شما می توانند از آن ها استفاده مجدد نمایند و انجام این کار برای دو طرف اقدامی مناسب است ضمن اینکه آسیبی کمتری به محیط زیست وارد می شود.


مراکز بازیافت در ازای گرفتن جعبه های بدون استفاده شما ، یا مبلغ آن (بر اساس وزن جعبه) و یا کیسه های زباله در اختیار شما قرار خواهند داد تا با انجام این کار کمک شایانی به محیط زیست صورت پذیرد.

خرید کارتن اسباب کشی


6. واگذاری به دیگران

در صورتی که دیگر نیازی به کارتن های بسته بندی اثاثیه منزل یا اداره خود نداشته باشید، می توانید آن ها را به آشنایان خود که قصد انجام اسباب کشی را دارند بدهید. قطعا در اطراف شما دوستان و آشنایانی پیدا می شوند که نیاز به چنین کارتن هایی جهت انجام امور مختلف از جمله اسباب کشی و یا حمل بار به شهرستان دارند. همچنین می توانید به همسایگان خود این کارتن ها را واگذار کنید.


در پایان اگر قصد انجام اسباب کشی و نیاز به یک شرکت باربری مورد اطمینان را داشته باشید، می توانید کلیه مراحل جابجایی خود از جمله بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان، اجاره انبار در تهران و...را به شرکت باربری تهران تیک بار بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین میزان امنیت اقدام به انجام اسباب کشی برای شما نماید. تیم مجرب باربری اتوبار تیک بار با وجود شعب متعدد در سراسر مناطق تهران از جمله باربری غرب تهران، باربری شمال تهران، باربری مرکز تهران و... یکی از بهترین شرکت های باربری تهران محسوب می شود.